. Στηρίξτε τους Μελισσοκόμους παραγωγούς(και γενικά την πρωτογενή παραγωγή από εκεί πηγάζουν όλα) όλοι έχουν συμφέρον από αυτούς στήν Ελλάδα καί σέ όλο τό κόσμο.

Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Πεύκος 2015



Δυναμικά μπροστά από ολες τις 
φετινές μελιτοφορίες μπαίνει το
πρώτο χέρι του πεύκου. 
Αν όλα πάνε κατ ευχήν οι
μελισσοκόμοι θα τύχουν ενός
τρύγου που χρόνια θα είχαν να
κάνουν, γιατί 1,45 kg σε μια
μέρα προς το παρόν το βλέπαμε
μόνο στον ύπνο μας.
Οι παλιοί μελισσοκόμοι ακόμα
και σήμερα εύχονται και λένε
- καλά μπερεκέτια - .




Να είστε όλες και όλοι καλά.
Παναγιά μου σώσε μας.

4 σχόλια:

γιαννιτσα είπε...

φιλε μου μπορεις να μου πεις εαν αυτο ειναι το πρωτο βαρεμα?? εαν τα παω πανω αυτες τις μερες θα κανω τιποτα αξιολογο με 10ρια μελισσια??

Κώστας Bee είπε...

Μπράβο πάντα τέτοια, σε ζηλεύουμε!

George (honey-Tzoumerka) είπε...

πάντα τέτοια,,!!!

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε τώρα δίνει επάνω Εύβοια; Το δεύτερο βαρεμα ξεκίνησε; Έχω τα μελίσσια μου κανα τριαρι μέρες στα μέρη σας. Δεν έχω την εμπειρία γιαυτό σου στέλνω, πρώτη χρονιά τα ανέβασα. Θα πάρω μέλια ή τζάμπα και τα έξοδα;

Score :
Λάθη (6):