. Στηρίξτε τους Μελισσοκόμους παραγωγούς(και γενικά την πρωτογενή παραγωγή από εκεί πηγάζουν όλα) όλοι έχουν συμφέρον από αυτούς στήν Ελλάδα καί σέ όλο τό κόσμο.

Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Τα καλά και συμφέροντα.


Από τις κουβέντες παππού βετεράνου μελισσοκόμου που
ομολογώ ότι με αιφνιδίασε.
Τι κάνεις ορέ νιατο φτιάχνεις κάνα γονίδι ο καιρός μπήκε.
Έκοψα δέκα για αρχή παππού και βλέπουμε, γιατί θα βγάλω
και βασίλισσες.
Τι βασίλισσες βρε κόψε εκεί να είσαι σίγουρος.
Βρε παιδάκι μου εσείς οι νέοι ζείτε στην Ελλάδα, εμένα
ασεμε περάσανε τα χρόνια μου κάθε μέρα βλέπω στη τηλεόραση
ότι όλα(προϊόντα) όσα έρχονται στην Ελλάδα είναι πάμφθηνα από
πατάτες κρεμμύδια μέλια αρνιά τώρα το Πάσχα και ένα σορό μπιχλιμπίδια
αυτή η ριμάδα η βενζίνα γιατί είναι πανάκριβη αφού κι αυτή εισαγωγής
είναι...
Υπάρχουν και μερικά προϊόντα παππούλη που εξαιρούνται.
Για πες μου ένα βρε.
Δεν ξέρω κανένα άλλο παππούλη.
Ε ρε τι σας κάνουν και είστε και νιάτα,τα καλά και συμφέροντα
δεν το πήρατε είδηση ακόμα ;
 
Ο παππούς αν και μεγάλος διέκρινε μια λεπτομέρεια που
λίγος κόσμος εχει σκεφτεί, δεν ξέρει όμως ότι το πετρέλαιο
είναι χρηματιστηριακό προϊόν οπότε δεν το πιάνει ο άγραφος νόμος
του φτηνού εισαγόμενου.
Αλλά παρόλο αυτά, τα καλά και συμφέροντα έπεσε διάνα. 

g.live
Να είστε όλες και όλοι καλά.
Παναγιά μου σώσε μας, από τους σωτήρες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Score :
Λάθη (6):